- شناسه : 4108
- موضوع : اقتصاد
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 47
- حجم فایل : 0.99 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات در 47 اسلاید در بهار 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد مفید است. این پاورپوینت برآورد تقاضا پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.
بخشی از متن:
بیان مسئله
بیان مسئله، ظریف ترین، حساسترین و شاید بتوان گفت که مشکلترین بخش از فرآیند پژوهش را تشکیل می دهد. پژوهشگرانی که بر مسئله پژوهش اشراف داشته باشند و بتوانند آن را به خوبی تحلیل کنند، به یقین در انجام پژوهش های کیفی، توفیق بیشتری خواهند داشت. عدم دقت در روشنسازی کامل مسئله پژوهش ، این احتمال را به وجود می آورد که تلاش های پژوهشگر، در مسیر انحرافی بیفتد؛ مثل این که به جای بررسی «علت ها»، به شناسایی «عوامل» بپردازد؛ بی آن که به تفاوت بسیار حساس بین آن دو هدف، توجه شود و یا به جای «انگیزش»، «علاقهمندی» را که می تواند با آن متفاوت باشد، مورد مطالعه قرار دهد. بيان مساله خود متشكل از چندين زير مجموعه و از جمله عناصر مهم پايان نامه مي باشد.
1- مقدمه
2- تعريف مساله
3- تعريف عملياتي و مفهومي اجزاء مساله
4- پرسش هاي اساسي
سوال اصلی
سوال عمیق و یگانه ای که اصل و منشاء اصلی پژوهش نامه بوده و از عنوان موضوع قابل استخراج است سوال اصلی پژوهش نامیده می شود. مثلا اگر عنوان موضوع تحقیق و پژوهش نامه ای «ارائه الگوی ایرانی اسلامی کنترل ونظارت سازمانی در جهاد دانشگاهی» باشد سوال اصلی آن این خواهد بود «الگوی ایرانی- اسلامی کنترل و نظارت سازمانی در جهاد دانشگاهی چگونه است؟»همانگونه که از تعریف فوق استفاده می شود هر پژوهش و تحقیقی نباید بیش از یک سوال اصلی داشته باشد زیرا تعداد سوال های اصلی از یک سو باعث کاهش عمق و دقت در پژوهش شده و سوی دیگر جهت گیری واحد و یک پارچه پژوهش نامه را برای حل سوال و مشکل دچار خدشه می کند.
نیاز به همسویی
در فرآیند همسویی توانایی دادن ریکی از طریق معلم ریکی به شاگرد منتقل میشود. در زمان همسویی، ری یا آگاهی الهی در چاکراها و کانال های انرژی شاگرد تعادل ایجاد می کند، تا او توانایی کانال شدن برای ریکی را کسب کند و سپس او را به سرچشمه ریکی پیوند دهد. این فرآیند توسط معلم ریکی هدایت نمیشود. بلکه معلم ریکی فقط کانالی است برای انرژی همسویی که از قدرت برتر انجام می شود. ری یا آگاهی الهی فرآیند همسویی را هدایت می کند و آن را بر حسب نیاز هر شاگرد تنظیم میکند.
همسویی ریکی، یک تجربه قدرتمند معنوی و مهمترین بخش از آموزش ریکی است. یک بار که با ریکی همسو شدید برای همیشه آن را خواهید داشت. ریکی هرگز تمام نمیشود و هرگز آن را از دست نخواهید داد. در حالی که یک همسویی توانایی کانال شدن را در شما ایجاد می کند، تکرار آن موجب پالایش انرژی ریکی شخص کانال شده می شود. همچنین موجب افزایش قدرت انرژی، شفای مشکلات شخصی، روشنی ذهن، افزایش حساسیت روحی و بالارفتن سطح آگاهی میشود.
نمونهای از یک ماتریس خانه کیفیت
در طول بالغ بر چهار دهه که از ظهور مفاهیم اساسی و متدولوژی گسترش عملکرد کیفیت (QFD) می گذرد، این تکنیک به طرق مختلفی تعریف شده است. بسیاری از این تعریف ها با هم دارای همپوشانی هستند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. گسترش عملكرد كيفيت (QFD ) اين گونه تعريف شده است: چگونه ما كيفيتي را درك كنيم كـه مشتريانمان بر ايجاد آن در يك مسير پويا توافق دارند. QFD همچنين با نام «ماتريس خانه كيفيت» شناخته مي شود؛ زيـرا مـاتريس هـايي كـه در QFD تناسب و هماهنگي را به وجود مي آورند، به نحوي است كه تشكيل يك نمـودار بـه شـكل خانه را مي دهد.
فهرست:
بیان مسئله
سوال اصلی
نیاز به همسویی
نمونهای از یک ماتریس خانه کیفیت
رویکرد چهار مرحلهای به QFD
تفاوتهای اساسی میان طراحی محصول و برنامهریزی استراتژیک
استفاده از QFD در برنامه ریزی استراتژیک تولید صنعتی در NPM
تعریف محیط کسب و کار
مرحله تدوین استراتژیهای وظیفهای
مرحله تدوین اولویتهای تولید صنعتی
مرحله تدوین برنامههای عملیاتی
مرحله تدوین وظایف جزئی
مرحله بازنگری و بازخورد
نتیجه گیری
عنوان: پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 47 اسلاید
تصویر پیش نمایش: